سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و به یکى از یاران خود فرمود هنگامى که او از بیمارى شکوه نمود . ] خدا آنچه را از آن شکایت دارى موجب کاستن گناهانت گرداند ، چه در بیمارى مزدى نیست ، لیکن گناهان را مى‏کاهد و مى‏پیراید چون پیراستن برگ درختان ، و مزد درگفتارست به زبان ، و کردار با گامها و دستان ، و خداى سبحان به خاطر نیت راست و نهاد پاک بنده هر بنده را که خواهد به بهشت درآورد . [ و مى‏گویم ، امام علیه السّلام راست گفت که در بیمارى مزد نیست ، چه بیمارى از جمله چیزهاست که آن را عوض است نه مزد چرا که استحقاق عوض مقابل بلا و مصیبتى است که از جانب خدا بر بنده آید ، چون دردها و بیماریها و مانند آن ، و مزد و پاداش در مقابل کارى است که بنده کند ، و میان عوض و مزد فرق است و امام چنانکه علم نافذ و رأى رساى او اقتضا کند آن را بیان فرمود . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

 به مناسبت عید سعید قربان، همایش پیاده‌روی 5 هزار نفری تاکسی‌رانان اصفهانی با استقبال گسترده این تاکسی‌رانان در اصفهان برگزار شد. 

همایش پیاده‌روی 5 هزار نفری تاکسی‌رانان اصفهان برگزار شد

 به مناسبت عید سعید قربان، همایش پیاده‌روی 5 هزار نفری تاکسی‌رانان اصفهانی با استقبال گسترده این تاکسی‌رانان در اصفهان برگزار شد. 

این همایش با هدف ارتقای سطح آمادگی جسمانی رانندگان، کارکنان و پرسنل ناوگان تاکسی‌رانی اصفهان و با برنامه‌های جنبی متنوع از ساعت 7:30 تا 10 صبح برگزار شد.
تاکسی‌‌رانان اصفهانی در این همایش از مجموعه ورزشی آبشار اصفهان به سمت پل خواجو حرکت کردند و پس از آن این مسیر را بازگشتند.
در حاشیه این همایش پیاده‌روی، از 11 راننده نمونه و 4 مدیر فعال شرکت‌های حمل و نقل استان تجلیل شد.
همچنین در این همایش به 20 نفر از رانندگان شرکت کننده به قید قرعه، کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.
یکی از تاکسی‌رانان اصفهانی در حاشیه این همایش در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش‌ها گفت: برگزاری این همایش‌ها روح نشاط جمعی و انگیزه را به تاکسی‌رانان استان تزریق می‌کند و باعث افزایش آمادگی جسمانی رانندگان و تاکسی‌رانان اصفهان می‌شود. فکر می کنم این اتفاق گام جدیدی برای کمک به شادابی این قشر بی ادعا و زحمتکش جامعه است و مطمئناً نتیجه این شادابی را تک تک شهروندانی که از تاکسی استفاده می کنند در طول شبانه روز حس خواهند کرد.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/8/22 و ساعت 1:8 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393490
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو